niedziela, 1 maja 2016

Wszystko od nowa!

Cześć.
Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu! 
Jest to mój pierwszy post? Nie! Ten blog powstał kilka miesięcy temu,ale nic zbytnio nie dodawałem na bloga. Dodałem tylko 2 lub 3 posty które były strasznie nudne..
Więc te posty usunąłem i postanowiłem dać nowe życie temu blogu! 

Poniżej możecie zobaczyć mój aktualny profil/paszport w Transformice :
 Jak widać powyżej mam 55 level,mój nick to - Arbuzowyyy.
Mam plemko - Owocowa Kraina...
.....

Okej,to koniec w tym poście!
Niedługo pojawi się nowy post!
/Arbuzowyyy

6 komentarzy:

  1. Fajnie, ładny szablon i post taki uporządkowany, nie ma nic na siłę : ) Fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że odnowienie bloga to dobry pomysł. Jeśli nie zapomnę, to będę wpadać od czasu do czasu. Życzę powodzenia!
    ~Tirrami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również będę zaglądać B)
    ~Xdogeex

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie zapomnę to postaram się zaglądać co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń