piątek, 13 maja 2016

Event Ninja 2016

Hejka.
Więc na samym początku nie byłem zbytnio przekonany na robieniu postu o evencie.
Nie miałem takiego planu lecz wiele osób na Transformice pisało mi żebym zrobił taki post!
Więc ten post o evencie jest specjalnie dla was! Jak spodobają wam się takie posty to będę dodawał systematycznie posty o nowych eventach!


 Okej więc przejdźmy do eventu!
Jest to event ''Ninja''.
Najpierw chciałbym wam pokazać nowe ubranka i futerko :

Okej! Teraz pokażę wam mapkę eventową!
I wytłumaczę wam krótko jak ją przejść!
Mapka eventowa wygląda tak : *zdjęcie poniżej*

 Na takim evencie zawsze jest szaman!
I tylko dzięki niemu może nam się udać przejść event.
Nasza myszka ma na sobie jakiś liść czy coś,nie wiem dokładnie co to jest i musi ona dojść do punktu końcowego gdzie dostanie bilecik!
Za przejście mapki z eventu dostajemy jeden bilecik!
Za bileciki możemy dostać :
Tytuł ''Souris-Chan'' za 50 bilecików.

I jeszcze możemy zdobyć tytuł ''Philisopher'' lecz nie za bileciki tylko za piórka! Za 150 piórek!


/Arbuzowyyy

1 komentarz:

  1. Souris-Chan!!!
    Muszę to mieć.
    Od początku eventu na to poluję ale mam dopiero kilka biletów, bo niedawno kupiłam odznakę, a z tego eventu mam tylko 1, bo sami wiecie, jacy szamani często się trafiają...

    OdpowiedzUsuń